Kampanie i Promocje

  • Tajemnica Kubusia została odkryta!

    Wtorek, 29 marca 2016

    Mali odkrywcy niezmiernie się natrudzili, by odkryć, nad czym pracuje Kubuś. Wspólnymi siłami przyjaciele odkrywają, że szykuje on dla nich zupełną nowość – pyszne ciasteczka. W nowej kampanii Kubusia, wraz z grupką dzieci, wszyscy poznajemy nowe smakołyki Kubusia. Czytaj więcej »

  • Ubrana na biało, złotowłosa baletnica tańczy wokół kadzi warzelnych i między butelkami na rozlewie, sprawdzając czy w browarze jest odpowiednio czysto. Oprócz charakterystycznego dla tancerek stroju wyposażona jest w białą rękawiczkę. Delikatnie dotyka ręką kadzi i butelek, które świetnie zdają test „białej rękawiczki”. Czyste piwo, czysty browar, czysta przyjemność... Czytaj więcej »

  • Krowa skacząca na trampolinie znów zawita do telewizji i internetu. Z początkiem kwietnia pojawią się znane z jesiennej kampanii reklamowej spoty, w których uśmiechnięta krasula zachęca do korzystania ze śmietanek Łaciatych idealnie dopełniających smak kawy, deserów, koktajli, zup i sałat. Producentem „łaciatego” asortymentu jest Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z... Czytaj więcej »

  • Największa franczyzowa sieć lodziarni w kraju – Lody Bonano – intensywnie przygotowuje się do kolejnego sezonu lodowego. Wciąż podpisywane są kolejne umowy z nowymi franczyzobiorcami. Ale prace dotyczą również przygotowania kampanii reklamowej marki. Jej ważnym elementem będzie m.in. nowy spot telewizyjny, który wraz z początkiem sezonu trafi do ogólnopolskich stacji... Czytaj więcej »

  • Bobini Baby z akcją Love&Care

    Piątek, 18 marca 2016

    W marcu ruszyła kampania społeczna Love&Care, której organizatorem jest Firma Global Cosmed Group, właściciel marki Bobini Baby. Jej głównym założeniem jest propagowanie pozytywnych emocji, jakie powinniśmy pielęgnować w rodzinie od najmłodszych lat. Najważniejsze zasady Love&Care: kochaj, przytulaj, wspieraj, słuchaj, rozmawiaj. Czytaj więcej »

  • Królewskie mobilizuje do świętowania

    Czwartek, 17 marca 2016

    Pod hasłem “Gotowi do świętowania” ruszyła promocyjna loteria piwa Królewskie. Do wygrania jest ponad milion nagród: koszulki meczowe drużyny piłkarskiej Legia Warszawa oraz piwo Królewskie w puszkach 500 ml. Pod hasłem „Gotowi do świętowania” Królewskie przyłącza się do świętowania 100-lecia legendarnego stołecznego klubu, z którym jako sponsor współpracuje od... Czytaj więcej »

  • 1 marca ruszyła ogólnopolska kampania sponsoringowa marki Ludwik. Spoty sponsorskie można oglądać m.in. w największych stacjach TV: TVP1, TVP2, POLSAT, POLSAT NEWS, TVN, TVN24, TVN7 i TV TRWAM. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kontynuacja intensywnej kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”! To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku. Czytaj więcej »

  • KUPUJ POLSKIE to promocyjny projekt dla najlepszych polskich marek, stworzony przez redakcję TV EXPO przy wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Przedsiębiorców. Projekt jest realizowany we współpracy z CHATĄ POLSKĄ, w której zostały zrealizowane zdjęcia do spotu. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca. Czytaj więcej »

  • Już mniej niż 100 dzieli nas od pierwszego gwizdka Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016™. Z tej okazji marka Carlsberg, oficjalny sponsor turnieju od 1988 roku, startuje z promocją „Poczuj się jak gwiazda futbolu”, która uczyni tegoroczne Mistrzostwa prawdopodobnie najlepszymi dla naszych konsumentów. Czytaj więcej »

  • Bonjour w Carrefour

    Wtorek, 08 marca 2016

    Dziś Carrefour rozpoczyna swoją największą kampanię marketingową w Polsce, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Jej bohaterem został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor – Jacek Braciak. Kampania została poprzedzona dwutygodniową komunikacją teaserową w najważniejszych stacjach telewizyjnych i... Czytaj więcej »

  • Pekpol rozpoczął kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii promocyjnej marki Kurpiowskie Specjały pod hasłem „Z szacunkiem do tradycji”. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, wędlin czerpiących swoje korzenie z tradycji regionu. Kampania skierowana jest do potencjalnych konsumentów, do punktów sprzedaży... Czytaj więcej »

  • Jurajska Sp. z o.o. realizuje wiosną 2016 kampanię medialną dla naturalnej wody mineralnej "Jurajska Junior ABC". Czytaj więcej »

  • Są tacy eksperci, którzy doskonale wiedzą, jak należy traktować owoce, by wydobyć z nich pełnię smaku. Są takie owoce, które trzeba dobrze poznać, by zrozumieć ich bogate wnętrze. Jest też taka marka, która połączyła wiedzę specjalistów i doskonały smak owoców, by tłoczyć najlepsze soki – już od 1936 roku wiadomo, że to Tymbark! Dzięki nowej kampanii marki każdy... Czytaj więcej »

  • Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcji, która potrwa do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Z początkiem marca Delecta wystartowała z pełną ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania. Czytaj więcej »

  • Ten program to zupełna nowość zarówno dla marki Prymat, jak i POLSATU, który do tej pory nie miał w swojej ramówce tego typu formatu, a kulinaria są przecież nadal na topie. Choć formuła, jak i sam prowadzący są znane, to będzie to coś zupełnie nowego. Czytaj więcej »

  • Na ekrany telewizorów w wiosennej ramówce powraca jeden najpopularniejszych programów - „Doradca Smaku”. Jednak czwarta edycja to nowa, odmieniona formuła i nowy prowadzący. Czytaj więcej »

  • We wtorek 1 marca startuje kolejna loteria promocyjna marki Grześki, której towarzyszyć będzie intensywna kampania reklamowa. Do wygrania są atrakcyjne nagrody o łącznej wartości prawie 450 tysięcy złotych. Czytaj więcej »

  • Kolejna odsłona Planety Warka

    Czwartek, 25 lutego 2016

    Planeta Warka – wymarzony męski świat wykreowany w kampanii reklamowej piwa Warka – odkrywa swoje kolejne atuty. 25 lutego startuje emisja drugiego spotu telewizyjnego, prezentującego nową odsłonę idyllicznego życia mężczyzn. Czytaj więcej »

  • Hochland kontynuuje kampanię Almette

    Środa, 24 lutego 2016

    Firma Hochland Polska kontynuuje kampanię „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w czwartym kwartale ubiegłego roku. Czytaj więcej »

  • Żubr tym razem nie dość, że nie zwalnia, to jeszcze przyśpiesza. W nowym 30 sekundowym spocie reklamowym piwa Żubr, pojawia się nie jeden, a dwa żubry, które wspólnie rozwiązują problem leśnej społeczności. Premiera odbyła się na Facebooku marki. W telewizji reklama pojawi się 1 marca. Czytaj więcej »

  • Indykpol wraz z marką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami GRATIS. Czytaj więcej »

  • 1000 pomysłów, jedna Lubella!

    Czwartek, 18 lutego 2016

    Szybko, łatwo i smacznie – tak gotuje się z Lubellą! Marka udowadnia, że dania z makaronu wcale nie muszą być nudne. Już teraz inspiruje ciekawymi pomysłami na makaron spaghetti – przedstawiając premierowy odcinek całej serii spotów telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • „Kielecki” na Wielkanoc

    Poniedziałek, 15 lutego 2016

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” – producent jednego z najbardziej popularnych Majonezów w Polsce, startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej. Wielkanocny materiał ma zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz przypomnieć, że sos idealnie sprawdzi się w roli dodatku zarówno na co dzień, jak i od święta. Czytaj więcej »

  • Indykpol wraz z marką Kujawski przystępują do pierwszej wspólnej akcji promocyjnej. Kupując Mięso z indyka na kotlety Samo dobro konsumenci otrzymają saszetkę 30 ml oleju Kujawskiego z ziołami GRATIS. Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz posiada w swoim portfolio szeroką ofertę produktów dżemowych – nie tylko różnego rodzaju dżemy, ale także powidła i konfitury w wielu owocowych smakach do wyboru. Każdy z nich jest inny, ale wszystkie są pyszne. Właśnie startuje nowa kampania marki, która podkreśla ich różnorodność i jest równie smakowita, jak one! Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczął serię akcji z degustacjami w kinach w całej Polsce promującą plastry Hochland Na Gorąco! Czytaj więcej »

  • Polskie gwiazdy preferują zdrowy styl odżywiania. Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka i Anna Wyszkoni starają się regularnie jeść kilka posiłków dziennie, w tym obowiązkowo drugie śniadanie. Zdrowe nawyki żywieniowe przekazują także swoim dzieciom. Jako ambasadorzy akcji „Jem drugie śniadanie” chcą wyrobić w Polakach zwyczaj jedzenia drugiego śniadania. Czytaj więcej »

więcej artykułów